سومين سالگرد ماهنامه مشعل
دوستداران مشعل در ناروی دوستداران مشعل در ناروی

 

پيام شادباش کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در ناروی به مناسبت سومين سالگرد ماهنامهء مشعل

 

رفيق عزيز روزبه !

 

 

کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در ناروی بهترين تبريکات و تمنيات نيک خويشرا بمناسبت سومين سالگرد ماهنامهء مشعل به شما و از طريق شما به همه قلم بدستان،همکاران قلمي،نويسنده گان و خواننده گان عزيز مشعل تقديم مي دارد .

 

ما شاهديم که در نتيجهء زحمات و تلاش خستگي ناپذير شما مشعل به دست آوردهای ثمربخشي نايل آمده که روشنگر ذهن ها و قلب های وطندوستان گرديده است .

مشعل بمثابهء ماهنامه و سايت انترنتي خدمات بزرگي را در انعکاس مسايل مربوط به مبارزات جنبش های استقلال طلبانه و تجددگرايانه،دموکراتيک و دادخواهانهء کشور و برای تحقق آرمان ها و اهداف ترقي خواهانه اين جنبش ها و اعمار جامعهء دموکراتيک و مدني،مرفه و عادلانه انجام داده است .

مشعل بازتابگر انديشه های ارزشمند پيرامون وحدت و يکپارچگي احزاب،حلقات و گرايش ها،فعالان و شخصيت های سياسي،ملي و دموکراتيک گرديده و آنرا چون نياز مبرم برای رسيدن به صلح دايمي و ثبات پايدار همواره در نشرات اش برجسته ميدارد .

مشعل انعکاس دهندهء افق های روشن در همه عرصه ها چون منافع عليای ملي،وحدت ملي و توسعهء فرهنگي و انکشاف رفاه اجتماعي شده که توجه هر انسان مترقي و وطندوست را به خود جلب نموده است .

در اخير يکبار ديگر بمناسبت اين سالگرد خجسته شادباش گفته،پيروزی های فراوان برای تان آرزو مي نمايم .

 

شادباشيد

صفت الله عمل يار

مسوول کميسيون طرفداران نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان در ناروی

 


April 23rd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها